155, ajuda'ns!
Benvolguda SS de Santamaría,
com a servidor públic en una escola catalana i aprofitant l'article 155 que la fa Presidenta de la Generalitat de la Comunidad Autónoma de Catalunya voldria demanar-li més mà dura per complir algunes lleis aprovades que no es compleixen correctament i que afecten les oportunitats de la joventut catalana.
Des de fa anys em preocupa molt que es compleixi l'article 3, punt 3 de la Constitución Española que diu:
En aquest sentit li demanaria que fes tot el que està en les seves mans, que és molt, per obligar a complir també l'article 35 de l'Estatuet d'autonomia de Catalunya aprovat pel Parlament que diu:
He detectat que molts joves són incapaços d'expressar-se correctament en català quan acaben l'escolaritat a Catalunya i aquest fet no passa amb el castellà que és l'altra llengua oficial. Li demano que, aprofitant el seu càrrec, faci el que estigui a les seves mans per evitar aquesta discriminació lingüística permesa per l'administració autonòmica des de fa anys.
Atentament,
Jordi Roca i Font
Mestre de primària