A.F.

En marxa la tercera edició de l'Audi Creativity Challenge

És una competició juvenil que promou idees innovadores i creatives per superar reptes de la nostra societat

En marxa la tercera edició de l'Audi Creativity Challenge / ACC Zoom

Coincidint amb el curs escolar 2017/18, Audi convoca la 3ª edició de l'Audi Creativity Challenge, la competició d'idees que promou el valor de las idees creatives i fomenta actituds innovadores entre els més joves per oferir solucions a reptes presents a la nostra societat.

En aquesta 3ª edició, el repte que hauran d'afrontar els equips que s'inscriguin és 'Com innovar en educació per millorar l'experiència dels estudiants quant a motivació i aprenentatge?'Es busquen idees sobre com integrar les tecnologies emergents per fer més atractius els continguts, noves experiències educatives que ajudin a potenciar l'adquisició de coneixement per part dels estudiants i solucions que puguin impulsar la participació activa dels estudiants en la seva educació.

La competició s'adreça a alumnesd'ESO, batxillerat i FP de grau mitjà de tot Espanya, que poden participar formant equips de 3 estudiants més un tutor que supervisi i coordini el projecte. La inscripció és gratuïta i es pot realitzar ja a www.audicrea.com.

El mètode educatiu

El projecte educatiu de l'Audi Creativity Challenge està basat en el Mètode Lombard, creat per l'Imagine Creativity Center de Silicon Valley, un procés d'aprenentatge dissenyat per generar pensament creatiu, fomentar les habilitats de comunicació i els valors del treball en equip. Aquest mètode està avalat pel Creativity Certification Program i diferents empreses i emprenedors de diversos països.

El 'partner' triat per Audi per dotar de contingut educatiu l'Audi Creativity Challenge és la Fundació Imagine. El seu promotor és Xavier Verdaguer, un conegut emprenedor en sèrie que, entre altres iniciatives, ha sigut fundador de l'Imagine Creativity Center de Silicon Valley.

El premi

Entre els equips inscrits que hagin superat les quatre fases de classificació se seleccionarà un TOP10 que concorrerà en una gran final al juny. L'equip guanyador gaudirà d'una experiència única: un exclusiu curs de creativitat durant tot el juliol del 2018 a Silicon Valley. Al bressol de la innovació i la tecnologia mundial, l'equip guanyador podrà desenvolupar amb més profunditat el projecte guanyador i tindrà també l'oportunitat de visitar empreses capdavanteres com Facebook, Twitter, Google, eBay o Dropbox.