Criatures 29/08/2013

Llet i esperança

3 min

- Hola a totes, encara estic de vacances de bloc però hi ha coses que no poden esperar.

-

Sé que sou solidaries, sé que sou màgiques, sé que sou la llet... Per tant avui us transmeto aquesta crida, aquesta demanda que potser no té res a veure amb criatures però si amb l’or blanc.... I si no alleteu feu cadena i difoneu.

"El meu nom ésCarol, i necessito urgentment llet materna per intentar frenar el càncer que amenaça la vida de la meva germana de 43 anys. Fa 9 anys que lluita contra el càncer i tot i que el seu estat és crític ella encara vol continuar lluitant per la seva vida. Per això sento que si després de tanta lluita i amb el cos doblegat per la quimioteràpia encara vol tirar endavant amb tanta força jo no puc rendir-me i haig de continuar també lluitant per ella des de la desesperació de la seva situació. Els metges no poden donar-li més quimioteràpia perquè l'última que li van fer la va deixar sense forces i necessita un mínim de mesos per recuperar-se i començar un altre tractament oncològic convencional. Però ja no tenim aquest temps d’standbay, ja que en l'últim mes el seu estat haempitjorat molt.

Alguns metges i investigadors ens han assegurat que la llet materna diària podria ajudar a frenar l'avanç del càncer per guanyar temps o inclús disminuir-li el tumor.

Per això demanem ajuda a mares lactants que vulguin fer una aportació de llet en la quantitat que podeu, l encara que sigui una petita quantitat serà benvinguda per la meva germana. Sabem queesun acte que algú titllarà de bogeria però volem seguir lluitant i si ens ajudeu, donant llet això pot significar per ella la diferència entre la vida i la mort!

Sihas conegut algú amb càncer sabràsde què parlo...

El meu contacte:Carol– 654995183(lisa_ling7@yahoo.es)

GRÀCIES!"

........

Hola a todas, aunque estoy de vacaciones de blog pero hay cosas que no pueden esperar.

-

Sé que sois solidarias, sé que sois mágicas, sé que sois la leche ... Por lo tanto hoy publico este mensaje, esta demanda que quizás no tiene nada que ver con bebés pero si con el oro blanco. Y si no amamantáis haced cadena y difusión.

-

"Mi nombre es Carol, y necesito urgentemente leche materna para intentar frenar el cáncer que amenaza la vida de mi hermana de 43 años. Hace 9 años que lucha contra el cáncer y aunque su estado es crítico ella todavía quiere seguir luchando por su vida. Por eso siento que si después de tanta lucha y con el cuerpo doblado por la quimioterapia todavía quiere salir adelante con tanta fuerza yo no puedorendirme y debo continuar también luchando por ella desde la desesperación de su situación.

Los médicos no pueden darle más quimioterapia porque la última que le hicieron la dejó sin fuerzas y necesita un mínimo de meses para recuperarse y poder empezar otro tratamiento oncológico convencional. Pero ya no tenemos este tiempo de standbay, ya que en el último mes su estado haempeorado mucho.

Algunos médicos e investigadores nos han asegurado que la leche materna diaria podría ayudar a frenar el avance del cáncer para ganar tiempo o incluso disminuir el tumor.

Por eso pedimos ayuda a madres lactantes que quieran hacer una aportación de leche en la cantidad que puedan, aunque sea una pequeña cantidad será bienvenida por mi hermana. Sabemos que es una petición que alguien tachará de locura pero queremos seguir luchando, y si nos ayudáis dando leche esto puede significar para ella la diferencia entre la vida y la muerte!

Si has conocido a alguien con cáncer sabrás de qué hablo ...

Mi contacto: Carol - 654995183 (lisa_ling7@yahoo.es)

GRACIAS!"

stats