Criatures 13/09/2012

No deixem sols als mestres

2 min

No deixem sols als mestres “L’autoritat que necessita el mestre és la de reconèixer la seva competència professional, el seu bon criteri pedagògic i la seva exemplaritat social i cultural”. Salvador Cardús Iniciem l’escola dels fills amb un gran respecte per tots els professors que hauran de dedicar més temps i més esforç per educar els nostres fills degut a “les retallades”. Recolzem aquesta autoritat de la que ens parla Salvador Cardús. No deixem sols als docentsi “ensenyem a viure” als nostres fills. Els pares som els primers educadors.

Educar es una tasca compromesa que compartim amb bona voluntat i saviesa tots els agents educatius: pares, professors, alumnes i, també, la societat. Una societat canviant que avui, la majoria d’escolars, la veuen a través de tota classe de “pantalles” i, una societat la del segle XXI, que influeix amb la seva pressió mediàtica. És una societat, enriquidora per la incorporació de noves cultures, que fan progressar la diversitat de formes de viure i de conviure, i empobrida, perquè creu que tot es pot relativitzar i que hom pot aconseguir la felicitat sense fer el més mínim esforç. Pares, mestres i societat estem compromesos en l’educació i treballem per traslladar a l’alumne el nostre bagatge cultural, els nostres coneixements i el testimoni de valors viscuts.

Són molts els valors que els pares, desitgem fomentar en les vides dels nostres fills i molts els somnis que hem dipositat en ells. No volem estar sols en aquesta tasca perquè estem convençuts que necessitem l’ajuda del col·legi, on el nostre fill passa una bona part del dia, de la mateixa forma que el col·legi necessita la nostra, en participar i integrar-nos en els actes que s’hi organitzen. Entre pares, col·legi i escolar, sempre amb confiança i respecte mutu, aconseguirem aquest punt de trobada que facilita la conciliació entre família i centre educatiu per al bé de l’alumne i la conquesta de l’èxit escolar que neix i es forja a casa.

BON INICI DE CURS!

stats