Criatures 27/10/2012

Mil i una marques

1 min

Els sabaters Marc i Gabriel Espuñes, de la sabateria Casals, asseguren que les vendes de sabates infantils no han disminuït, malgrat que sí que ho ha fet el tipus, "que ara es busca més econòmic i multiús, per a totes les activitats". Ara bé, també és cert que les famílies "busquen el suport d'una marca a l'hora de comprar unes sabates o unes altres", diuen.

Així, Munich (www.munichsports.com) és un dels fabricants que ha apostat per la línia infantil de les seves col·leccions. "Ens vam adonar, l'any 2000, que hi havia un buit de marcat, i el vam voler cobrir amb el valor afegit de tendència, disseny, qualitat, confort i innovació", diuen. Actualment els sabaters de Capellades afirmen: "Les sabates infantils ha agafat tant de pes dins de l'empresa que hem dissenyat una col·lecció amb disseny exclusiu per a la gamma infantil".

Per la seva banda, Pablosky (www.pablosky.com) manté la seva línia de calçat infantil, creada el 1969, amb models de sabates fetes amb pell per dins i per fora. "Són un tipus de sabates que duren, per la qualitat dels materials amb què estan fetes", afirma Raül Roqueta, representant de la marca.

stats