B.V.

L’evolució de la tecnologia provoca canvis profunds en el món de les joguines

Els temps canvien i les joguines també. Els infants d’avui, alhora que juguen, poden aprendre coneixements d’informàtica, programació i robòtica mitjançant els jocs. Per exemple amb el Kano, un kit per crear un ordinador dissenyat per les criatures, amb el qual els infants aprenen a identificar les peces que hi ha dins els seus ordinadors. Una vegada muntat, a més, poden jugar a programar-lo.

La pilota Sphero es pot controlar a través d’una aplicació mòbil i hi poden jugar des dels més menuts als més grans... i també animals de companyia! Es pot canviar el color de la llum interna i la potència de la pilota, a més de fer-la rodar també per l’aigua.

Amb Lego WeDo poden donar vida als seus propis robots; amb el joc Osmo, els menuts poden jugar amb la tecnologia i objectes reals a partir d’un mirall; amb el Modular Robotics poden crear centenars de robots, i, finalment, amb Littlebits la canalla aprendrà nocions d’electrònica a partir d’interruptors, leds i mecanismes wifi.