Famílies en forma

Entrenar-se plegats

Amb motiu de The Family Run, BuxeCenter va proposar diverses idees per a entrenaments per a famílies. A continuació en teniu algunes. En trobareu més a la web www.thefamilyrun.com.

Fer un equip de nens i un equip de pares. Els nens triaran un recorregut i els pares un altre, l’única condició és que sigui circular, és a dir, que acabi i comenci al mateix lloc. Un cop determinat el recorregut, cada equip haurà de recórrer-lo, però prèviament s’haurà d’endevinar quant temps necessitaran per fer-lo amb el mínim temps possible (corrent). El que més s’hi acosti guanyarà la prova.

Necessitem unes escales (a casa, en un parc, en un edifici públic...). L’única condició és que hi hagi 100 esglaons seguits (uns 5 pisos) i un cronòmetre. Fem 2 equips, de pares i nens, o barrejats. Pujarem i baixarem 5 vegades les escales, però per evitar lesions només es competeix a la pujada, i es baixen caminant. Primer surt l’equip 1, quan arribi a dalt fa un senyal i s’atura el cronòmetre. Seguidament puja l’equip 2. Es poden fer sèries de cursa normal, d’esquena, lateral, a quatre grapes i normal. Un cop completades les 5 sèries se sumarà el temps. Qui sumi menys temps haurà guanyat.